قوانین و سیاست ها

شرایط و قوانین را بدقت مطالعه فرمایید .

حق کمسیون و درصد درآمدی در تری دینگا

درآمد حاصله از فروش محصولات با توجه به سیاست های فعلی تری دینگا 75 درصد به صورت مستقیم به حساب فروشنده تعلق خواهد گرفت.

وظیفه فروشنده در قبال خریدار

در صورت مغایرت فایل دانلودی با توضیحات و محصول ارائه شده به کاربران و خریدارن ، پاسخگو باشد و مشکل را برطرف نماید. در غیر اینصورت تری دینگا حق به تعلیق درآوردن حساب کاربری فروشنده را دارد.

موضوعات و دسته بندی ها موجود برای درآمد زایی کاربران

هم اکنون میتوانید مدلها  و صحنه های سه بعدی خود را ارسال نمایید. به زودی بخش های دیگری (تکسچر و ... ) نیز برای فروش اضافه خواهد شد

تایید محصولات ارسالی کاربران

فروشنده عزیز باید اطلاعات درخواستی مورد نیاز در فرم ارسال محصول را کامل و جزییات محصول را توضیح دهد. مدل های آپلود شده باید کامل و بدونه نقص باشد و تمام محتویات ذکر شده در فایل آپلود شده باشد و در صورت نقص مدل ،تری دینگا مشکل مربوطه را به صورت پیام به پنل کاربری شما ارسال می کند. بعد از آپلود، تایید مدل و انتقال به صفحه فروش بین 24 تا 72 ساعت زمان میبرد .برای بخش ارسال مدل و صحنه ،  اکثراً محصولات ایرانی مورد تایید واقع می شود.

تسویه حساب در تری دینگا

در تری دینگا ، حداقل مبلغ برای درخواست تسویه حساب 50000 تومان می باشد. در بخش "تعریف حساب کاربری" میتوانید شماره حساب های خود را ثبت نمایید .

بازاریابی و فروش

تری دینگا این حق را دارد تا در مناسبت های مختلف و متنوع ، روی محصولات تخفیف و سیاست های فروش و بازاریابی را اعمال نماید تا مدل های ارسالی فروش داشته باشند. فروشنده با دادن اختیار تام به تری دینگا محصول خود را برای فروش در سایت ارسال کرده است.

آپلود مدل از اینترنت و سایت های خارجی

 از هر گونه مدل رایگان و یا پولی در فضای اینترنت و سایت های خارجی ( سایت توربو اسکود ، تری دی اسکای و ... ) جهت آپلود خودداری نمایید ، در صورت مشاهده تخلف ، بدون اطلاع قبلی اکانت برای همیشه حذف خواهد شد .

تخلف کاربر از قوانین

 مدل های آپلود شده باید به متعلق به صاحب اکانت باشد و خود شخص مدل سازیش کرده باشد و  در صورت نیاز از آپلود کننده سوال و درخواست مدارک لازم میشود. دقت کنید در صورت شکایت صاحب اصلی مدل از مدل آپلود شده ، همه مسئولیت ها بر عهده صاحب اکانت با شماره موبایل  وحساب بانکی ثبت شده می باشد، همچنین در صورت تخلف از شما شکایت خواهد شد و جریمه نقدی و بین 2 تا 6 سال زندانی دارد ( دقت کنید که بیشتر افراد متخصص در کشور در سایت توربو اسکود و..... مدل برای فروش گذاشتن و اگر کسی مدل های افراد ایرانی رو تهیه کنند و برای فروش در سایت قرار بدن برخورد قانونی خواهد شد ). در صورتی که تری دینگا متوجه شود محصول ارسالی را خود فروشنده نساخته است ، این حق را دارد که بدون اخطار قبلی ، حساب کاربر را مسدود و به حالت تعلیق در آورد تا موضوع روشن شود.

قوانین خرید

1- هرگونه فروش مدل خریداری شده در سایت ها و کانال ها پیگیرد قانونی دارد و خرید مدل به منظور استفاده شخصی در پروژه و تیم است

2- به اشتراک گذاشتن مدل برای دوستان در گروه ها ، کانال ها و سایت ها پیگرد قانونی دارد و جریمه نقدی و بین 6 تا 2 سال زندانی دارد

3- خرید مدل به منظور خرید لایسنس مدل نیست ، یعنی حق امتیاز کلی مدل رو خریداری نکردید و فقط حق استفاده شخصی از مدل در پروژه و تیم خودتون را دارید، مثال : مثل خرید ویندوز که فقط حق نصب دارید نه اینکه با کپی کردن ویندوز ، شروع به فروش ویندوز کنید - حق کپی و به اشتراک گذاری و فروش مدل غیر قانونی هست و در صورت مشاهده با فرد خاطی به صورت قانونی برخورد میشود و جریمه نقدی و بین 6 تا 2 سال زندانی دارید

4- قرار دادن مدل های خریداری شده از سایت تری دینگا و قرار دادن آنها در سایت های مثل توربو اسکود و.... غیر قانونی است و پیگیرد قانونی دارد

مدل های ایرانی در سایت های خارجی

در صورتیکه داخل مدلهایی که تری دینگا برای دانلود گذاشته است، مدلی از هنرمندان ایرانی یافت شود، لطفا مدل را گزارش دهید تا بلافاصله حذف شود .

دیده شده است که در برخی موارد به طور سهوی آثاری از هنرمندان گرانقدر ایرانی که در وب‌سایت‌هایی که مدلها را به اشتراک میگذارند، گذاشته میشود .بدیهی است این امر که هنرمندان توانمند ما در عرصه جهانی می‌درخشند باعث افتخار جامعه ماست و بنابراین جهت حمایت از ایشان همیشه کوشیده‌ایم تا آثار این عزیزان که در سایت‌های خارجی ارائه شده‌اند را، علی رغم نبود قانون کپی رایت در ایران، در وب‌سایت خود قرار ندهیم.

متاسفانه در بعضی موارد به دلایل گوناگون اعم از اینکه نام پروفایل‌ها نشان‌دهنده هویت ایرانی طراحان نیست آثاری در وبسایت‌مان قرار گرفته اند که متعلق به این دسته از عزیزان است.ضمن پوزش از رخداد چنین اتفاقات سهوی‌ای تاکید می‌کنیم که بلافاصله پس از اعلام طراحان عزیز ایرانی، این قبیل کارها از روی وب‌سایت حذف خواهند شد.